Průvodce tvorbou webu (nápověda) zde >
- Fotogalerie
- Doplnění profilů – školu dělají lidé:
- třídní (přiřadit profilu kategorii “Třídní” a podkategorii příslušné třídy)
- vyučují ve třídě (přiřadit profilu všechny třídy, ve kterých učí)
- fotografie! (určitě u vedení)
- profesní životopisy (?)
- vedené kroužky
- konzultační hodiny
- další
- Často kladené otázky
- Více o Edmodo – představení, video, screeny
- Stručně s odkazy na další stránky:
- Dalton
- Doprava
- o Edookit – je hezké, že je v něm všechno, ale to lidé zvenku nevědí
- Přijímání žáků
- Hodnocení
- Možnost položit otázku (formulář)
- ad.
- Napsali o nás/Média/Press
- Vzdělávací plán
- Ankety + archiv anket (např. parlament)
- Videa (např. osobní video ředitele, prezentace školy, rozhovor, TV…)
- Osobní text ředitele (‘editorial’, ředitelské okénko)? (působí osobně)
- V kalendáři také události MŠ, družiny – ?
- Plánek školy
- Tabulka hodin – přestávky & zvonění
- Pdf prezentace – katalog, brožura
- Žákovské stránky, časopis, blog? (profily tříd)
- Pronájmy?
- Jídelníček (komunikace s nasejidelny.cz) – odstranění přihl. formuláře
- Rozvrhy (komunikace s Edookit – export html z Edookitu)
- Rubrika o Daltonu (aby to nebylo jen jedno povídání na úvodu)
- Výroční zprávy?
- Volba kategorií pro články – info (které kategorie existují, kam je dobré články zařadit, nově: Pro rodiče, pro žáky, Dalton, Důležité…)
- Dokoupení prostoru na OneDrive
- +/nebo optimalizace stávajícího? Je jednochuché nahrát fotografie přímo z fotoaparátu a možná někteří rodiče ocení 7MB fotografie, ale i na vyvolání fotografie stačí 1831 x 2740, což se do 1MB vleze
- Hierarchizace obsahu na OneDrive (ať není všechno v rootu, je tam toho moc)
- Publikovat co nejvíce obsahu přímo jako články!
- nikdo nechce ukládá, rozklikávat a otevírat soubory ve wordu, pdf…
- naučit se pracovat s místním WordPress editorem – je to jednodušší word (videa v průvodci).
- Pokud je to nutné, přiložit soubor dodatečně jako přílohu (WP-Filebase – správa souborů)
- Stránky nyní umožňují přímé vkládání pdf do obsahu